Nah… ne-am confirmat inca odata ca nu bugetul mixului de marketing digital e cel mai important ingredient al performantei, intr-un final totul se rezuma la produsul pe care-l ai. Prin produs ne referim la website-ul unde potentialii tai clienti vor ajunge sa faca ceva. Sa cumpere, sa completeze un formular, sa lase emailul sau numarul de telefon, etc. Cu alte cuvinte ‘call to action-ul’ site-ului, sau in cazul Asmita Gardens completarea formularul de cerere oferta pentru achizitia unui apartament. In urma cu cateva luni am evaluat vechiul site si am propus schimbarea lui, chiar daca era placut vizualul celui vechi. Pentru ca fiecare data cand preluam un nou client ne injectam in subconstient obiectivele performance marketing-ului, stabilite impreuna.
Am publicat noua varianta de site in Ianuarie, iar in cateva saptamani analizam cresteri de trafic si de cereri de oferta la ordinul… procente cu 3 cifre. Evident ca nu putem dezvalui cifrele exacte, ca se supara clientul pe noi 🙂 dar crede-ne pe cuvant. Si atentie! Nu am aplicat mixul de marketing online planuit pentru Asmita.
Suntem bucurosi, da! Bucurosi ca am inteles cu adevarat zicala lui Da Vinci „simplicity is the ultimate sophistication” si aplicam o filozofie sanatoasa pentru website-urile create de noi: „keep it clean and simple” si rezultatele vor veni.