Client 
Ceumed

Perioada 
Decembrie 2013 – Decembrie 2014

Scop
Brand Awareness

Anul 2014 ne-a adus primul client pentru care am îmbrățișat hainele de consultanți digitali full-service, vorbim de CEUMED (Central European Medical), o multinațională care a implementat strategia de dezvoltare a business-ului în Sud Estul Europei alături de agenția digitala Craft Interactive. Ceumed a venit în România cu un portofoliu de produse ofertant, unele dintre ele fiind cu notorietate si premiate deja în Europa pentru calitatea lor (ex: Sudocrem), altele au fost testate în premieră cu România.

Comunitatea parintilor inteligenti

Am început strategia de marketing digital în Decembrie 2013 cu:

  • Analiza comportamentală a consumatorilor
  • Analiza nișei din România: părinții cu studii și venituri medii spre superioare, procupați de creșterea copiilor într-un mod inteligent
  • Am inceput Social Media, în Ianuarie 2014
  • Studii de piață folosind doar mediul digital cu targetare foarte exactă, astfel înaintea lansării unui produs identificasem percepția asupra unei situații, în piața de parenting
  • Lansare website-ul brandului SmartLove.ro, sub sloganul ‘Iubește înțelept!’
  • Planificare și implementare mix de advertising digital pe urmatoarele 12 luni
  • Lansare produse, la diferite intervale de timp planificate:
    • Sudocrem – cremă de protecție
    • Infacol – suspensie pentru calmarea colicilor
    • Nosko – aspirator nazal
    • Dologel – gel gingival pentru durerile cauzate de creșterea dinților
    • Maxiderma – cremă pentru protecția picioarelor și mâinilor
    • Hedrin – soluție completă pentru eliminarea și protecția anti păduchi.

smartlove_products

Iar în Ianuarie 2014

  • Am început optimizarea organică pentru motoare de căutare (SEO)
  • Am implementat strategia de online PR, lansând comunicate de presă și articole în site-urile și revistele de specialitate (farma, mămici, parenting, etc.) off și online
  • Am dat drumul la PPC Advertising, gestionand campanii de Google Adwords pentru susținerea căutărilor făcute de părinți
  • Am deschis blogul SmartLove și am legat colaborări pentru a publica articole, cu:
    • Florentina Moldovanu – un medic pediatru cu renume în România, care a scris sfaturi medicale dedicate părinților.
    • Ana Nicolescu (mamicaurbana.ro) una dintre cele mai apreciate blogerițe mămici, care a descris povești frumoase reale, despre pățăniile sale cu cele două fetițe, zi de zi și, cum produsele Smart Love i-au ajutat procesul de parenting inteligent.
  • Am implementat mixul de advertising digital prin display advertising, bannere, fullsite brandings, inserții în newslettere, etc.
  • Am adaptat reclamele video aduse în România și am gestionat campanii Youtube paralel cu SEO specific canalului video de la Google.
  • Toate materialele de print (flyere, postere, rollups, etc.) au fost produse intern la Craft Interactive, pentru susținerea vânzărilor offline a echipei, care a ‘atacat’ farmaciile, pediatrii,  conferințele medicale, târgurile și expoziții din domeniu.
  • Am început Email Marketing, prin abonare și trimitere newslettere dedicate, către câteva mii de abonați părinti, abonați în baza proprie, în susținerea campaniilor.
  • Periodic, am organizat concursuri strict pe Social Media, susținute de aplicații Facebook, făcând fericite peste 100 de familii ce au primit premii produsele Smart Love.

smartlove

Rezultatele în Ianuarie 2015

  • Dupa 1 an pagina de Facebook-ul comunică cu peste 55.000 de părinți inteligenți, targetul fiind compus exact din demograficul stabilit în strategie
  • 207.000 de vizite în perioada analizată, 25% fiind obținute din căutari pe Google, 32% din campanii de display, restul din rețele sociale, alte site-uri, accesare directă sau newslettere.
  • Peste 2.5 milioane de afișări ale reclamei în Youtube.
  • Din câte știm nu a mai făcut nimeni un studiu de piață de produs folosind doar social media, cu un hibrid între un chestionar și un concurs, obținând răspunsuri cu o marjă de eroare mică pe un eșalon de 1.000 de respondenți, în doar două zile, cu costuri aproximative de 10 ori mai mici decât în offline.
  • Sudocrem, unul din produsele portofoliului Smart Love a devenit prima alegere a mămicilor la cumpărăturile făcute în farmacii sau în maternități
  • Smart Love, brand al companiei CEUMED oferă azi părinților români inteligenți 16 produse premium, pentru toate problemele întâmpinate de la naștere și până la vârsta de 8 ani.

Cum ți se pare?

Ai vrea și tu să scriem o poveste de succes și cu tine? Contactează-ne să descoperim cum te ajutăm :).