Pe măsură ce intrăm în altă lună de pandemie globală, nu prea se simte ceva normal în ceea ce privește viața chiar acum. Fiecare zi aduce noi informații și provocări pentru întreprinderile de toate dimensiunile. Schimbarea a fost rapidă și ne obligă să regândim și să remodelăm ceea ce considerăm ‘’normal’’.

Nu există o abordare unică, care să ajute întreprinderile în direcția corectă în această perioadă. Această experiență este unică pentru fiecare echipă și pentru fiecare organizație. Cu toate acestea, există probabil o întrebare pe care o auzim cu toții: „Când vor reveni lucrurile la normal?”.

Dar întoarcerea la normal este singura noastră opțiune? O întrebare mai bună ar putea fi: „Cum vrem să arate normalul?”

Aceasta poate fi o oportunitate excelentă de a reevalua ceea ce poate fi „normal”. În afaceri, cred că munca noastră colectivă este de a construi un normal mai bun, în care să fim mai atenți la ceea ce au nevoie consumatorii și la modul în care noi, ca întreprinderi, ne putem adapta pentru a le îndeplini.

 

Afacerea-adapta-schimbării

 

Mapează realitatea actuală și stabilește obiective clare

Pentru mulți, planurile s-au schimbat în totalitate. Recunoașterea acestei schimbări și reevaluarea obiectivelor este esențială pentru a înțelege unde ar trebui să fie îndreptat focusul echipei și direcția business-ului.

Obiectivele trebuie să fie tangibile și realizabile într-un interval de timp măsurabil, iar rezultatele cheie ar trebui să descrie rezultate clare, nu activități.

Stabilirea unor obiective clare și măsurabile este o provocare pentru întreaga echipă, dar absolut necesară pentru a identifica schimbări potențiale de comportament care ar putea identifica lipsuri ce pot fi eliminate prin produsele și serviciile pe care business-ul tău le oferă.

Profită de această ‘’întrerupere’’ pentru a construi noul normal

Istoria a demonstrat că perioadele complicate generează progrese incredibile. Walt Disney a schimbat lucrurile în timpul Marii Depresiuni aducând bucurie într-un moment în care mulți se retrăgeau, la fel ca și Parker Brothers cu jocul de societate Monopoly. Mai recent, în timpul crizei financiare globale din 2008, au fost create companii precum Stripe și Airbnb.

Situația actuală accelerează și scoate la iveală nevoile care necesită o soluție. Construiește și împărtășește o viziune ancorată într-o perspectivă asupra ‘’normalului’’ în care ne aflăm astăzi.

 

Marketing Online

Adaptabilitatea este egală cu supraviețuirea – adaptează-te la schimbare și îmbrățișeaz-o

În natură, caracteristicile ereditare sunt transmise de la o generație la alta, ducând la schimbarea unei specii în timp. Caracteristicile favorabile supraviețuiesc și continuă să fie transmise noilor generații. Nu este întotdeauna cea mai puternică dintre specii care supraviețuiește și nici cea mai inteligentă – poate fi cea mai adaptabilă la schimbare.

Acest lucru este valabil și pentru afaceri. Companiile care îmbrățișează o cultură a experimentării și se adaptează rapid, oferind produse și servicii ce se potrivesc cu nevoile în continuă evoluție ale clienților, sunt cel mai probabil să supraviețuiască.

Evoluția nu este întotdeauna vizibilă în acest moment. Bucură-te atât de realizările mari dar și de cele mici și asigură-te că echipa ta are toată susținerea pentru a gândi și a construi un nou mod de lucru pentru nevoile de astăzi și ale viitorului. Acest lucru creează condițiile pentru a evolua. Dacă nu încercăm, nu putem reuși și da, este posibil să acumulăm unele eșecuri pe parcurs, dar o cultură și un lider care sărbătorește progresul și recunoaște creșterea în eșec vor construi echipe care pot rezista oricărei furtuni.

Schimbarea nu este întotdeauna ușoară, dar multe companii au ocazia unică de a îmbrățișa aceste vremuri incerte ca o modalitate de a învăța și de a crește, astfel încât „noul normal” să fie unul mai bun pentru noi toți.