Din 2014 gestionăm o componentă din strategia de digital marketing a Oriflame România, oferind mentenanță SEO și consultanță pentru noua direcție online a companiei Oriflame. În 2015 Oriflame România intră în noua eră digitală de responsive design pentru dispozitivele mobile, simplificând major procesele de navigare și achiziție cosmetice online, urmând același slogan „Visurile tale – Inspirația noastră” îmbunătățind experiențele pe care le oferă acestora și prezența în motoarele de căutare. Organicul este, azi, cel mai eficient canal pentru traficul online obținut de Oriflame. Și în 2016 agenția digitală Craft Interactive a rămas partenerul strategiei de SEO Oriflame România.
Datorită experienței avute în livrarea serviciilor pentru Oriflame, continuăm și susținem procesele SEO începute, sprijinind întregul proces de marketing al companiei. Obiectivele noastre sunt îmbunătățirea ergonomiei pentru usurința procesului de navigare, înregistrare și comandă pe site, creșterea prezenței în motoarele de căutare și a traficului organic obținut, implicit creșterea business-ului cu ajutorul componentei de online.