Managementul brandului

Brandurile au un impact profund asupra societății și culturii.

Mișcările pe care le promovăm, oamenii pe care îi promovăm, produsele pe care le promovăm și campaniile pe care le lansăm – toate acestea influențează percepțiile oamenilor din întreaga lume.

Managementul brandului

Clienții recunosc puterea noastră de influență și au devenit mai interesați de valorile pe care le susținem decât de produsele în sine.

Deci, cum poți să treci dincolo de marketing și să creezi comunități reale, pasionate de scopul brandului tău?

 

Ei bine, pentru început, managementul brandului aparține tuturor, nu doar echipei tale de marketing. Pentru a amplifica cu succes comunicarea și pentru a oferi clienților o experiență care să reflecte personalitatea brandului, trebuie să implici întreaga companie.

 

O identitate de brand pleacă în primul rând de la câteva valori foarte bine puse la punct, care trebuie implementate ca atare. Aceasta identitate și valorile ei vor fi răspândite pe întreg online-ul, însă totodată, același lucru trebuie să se întâmple și în  offline. 

 

valorile-branduluiSă presupunem că tu ai o afacere în care comercializezi produse de uz casnic. Ai un magazin online, o echipă de marketing și o identitate de brand foarte bine implementată în online. Optezi pentru o comunicare prietenoasă în campaniile de promovare și postările de Social Media și pui accent pe faptul că produsele pe care le comercializezi nu conțin plastic – asta este una dintre valorile brand-ului tău, grija pentru planetă. 

 

Continuăm micul nostru exemplu și presupunem că ai și un magazin fizic (sau chiar mai multe), de unde persoanele interesate pot cumpăra pe loc produsele tale. Ei bine, modul în care arată magazinul, modul în care personalul magazinului vorbește cu clienții, modul în care produsele sunt prezentate trebuie să fie identic cu ceea ce se întâmplă în online. Brand-ul trebuie implementat de la primul click până la ultimul ‘’mulțumim pentru vizită, vă mai așteptăm în magazinul nostru’’. 

 

Implementarea brandingului atât în online cât și în offline, exprimarea valorii brand-ului într-un mod cât mai sugestiv, dar nu agresiv și o experiență plăcută a clienții vor face din afacerea ta, o poveste de succes.