Client
Wu Xing
Perioada
Octombrie 2011 – Aprilie 2012
Scop
Creșterea vânzarilor, awareness
Ne place să credem că România a crescut mental și cultural, în ultimii ani. Diversificarea culinară e consecință normală într-o societate în plină dezvoltare. O nisă culinară ce devine din ce în ce mai apreciată de români este bucătăria chinezească, ce-și face tot mai mult loc în viețile noastre. în 2011 Wu Xing a construit o strategie de dezvoltare clară de susținere a creșterii începute în ultimii ani. Astfel, a apelat la agenția Craft Interactive pentru servicii de marketing digital, cu scopul de a crește traficul și calitatea lui, vânzările și notorietatea brandului.
Ne bucurăm că am fost ‘aproape’ de acest client de la început, devenind partenerul online în drumul Wu Xing spre succes. Am preluat cu bucurie obiectivul de creștere a comenzilor online, oferind servicii de performance marketing, SEO (optimizare motoare de căutare) și SEM (search advertising). O repercusiune a colaborării noastre a fost extinderea parteneriatului prin servicii de social media advertising, creație și implementarea planului de comunicare.
- în Octombrie 2011 am început optimizarea pentru motoare de căutare, cu focus marit pe SEO onsite, trecând apoi la SEO offsite începand cu Ianuarie 2012.
- în Decembrie 2011 am mărit prezența online pe canalul Search Advertising, oferind servicii de management al contului de Google Adwords și administrarea continuă a campaniilor contextuale.
- în Ianuarie 2012 am preluat obiectivul de creștere a paginii de Facebook și a fanilor Wu Xing, prin servicii de Social Media Ads.
- în Februarie 2012 am dus lucrurile și mai departe, preluând strategia de marketing online a brandului.
Rezultatele obtinute?
- Am atins prima pagina din Google după cele mai importante cuvinte cheie, relevante domeniului Wu Xing (mâncare chinezească, livrare la domiciliu, restaurant chinezesc, s.a.m.d.)
- Am obținut o creștere de aproximativ 70% pe partea vizitatorilor unici, a vizitelor și a afisărilor de pagini, am scăzut cu aproximativ 30% ratele de abandon și de exit ale site-ului, am crescut timpul mediu petrecut pe site și am optimizat navigabilitatea și procesul de comandă online
- Când am început pregătirea SEO (în Octombrie 2011) pagerank-ul era 2, iar în Aprilie Google a premiat domeniul wuxing.ro cu PageRank™ 4
- În Ianuarie 2012, la începerea serviciilor de social media, pagina Wu Xing avea aprox. 6000 de fani iar în Aprilie depășea 25.000 de fani. Vorbim așadar de o creștere de peste 400%
- În cele 6 luni analizate, Wu Xing s-a bucurat de peste 215.000 de vizite, peste 1.750.000 de afișări de pagini, vizitatorii petrec în medie peste 5 minute pe site și parcurg mai puține pagini până la pasul final de comandă. Valoarea procentuală a bouncerate-ului de sub 21% e un indice analitic excelent prin prisma audienței site-ului
- În momentul de față, canalul organic search (prin SEO) aduce aprox. 55% din comenzile online, 35% sunt obținute prin accesare directă, restul prin Google Adwords, Facebook, Display advertising sau ale surse.
„Am descoperit în Craft Interactive un partener de încredere și nu doar un furnizor oarecare de servicii. Sunt în permanență proactivi, creativi și vin cu propuneri de valoare fără ca măcar să aibă un brief înainte. Întotdeauna când pui suflet în ceea ce faci rezultatele nu întârzie să apară iar Craft Interactive este cel mai bun exemplu. Sunt convins că acest parteneriat va da rezultate uimitoare în viitor. Vă invit să îi urmăriți.” (Cristian Mogodici, Marketing Manager Wu Xing).
Ce părere ai? Te-a impresionat acest studiu de caz? Ai curajul să ne ceri ofertă? Fă-o și promitem că scriem și pentru tine o poveste de succes similara!