Meniul SheConform culturii chinezesti, incepand cu 10 Februarie 2013 am intrat in anul sarpelui, anul dobandirii intelepciunii si al autodezvoltarii. Motiv pentru care ne-am pus intelepciunea la contributie si am dezvoltat conceptul creativ pentru campania de comunicare Wu Xing de anul nou chinezesc.

Concept
WuXing a lansat cu ocazia anului nou chinezesc, un meniu pentru 2 persoane, numit Meniul She (meniul sarpelui) compus din 3 preparate indragite de consumatori. Meniul se adreseaza clientilor existenti, driverul campaniei fiind indulcirea preparatelor cu 2 prajituri cadou la alegere, la fiecare meniu, in luna in care indragostitii isi celebreaza iubirea.

 

Ce am facut?
– Comunicarea conceptului creativ al Meniul She
– Flyerele promotionale, atasate meniurilor din restaurantele WuXing si in coletele livrate la clienti
PPC Advertising: in Google, Facebook si Linkedin
– Social media pentru cresterea numarului de fani pe pagina de Facebook
– Email Marketing, prin newslettere trimise pe emailul abonatilor WuXing
– Creatie display TV Horeca, in restaurantele WuXing

Campania
Mixul de marketing e un fusion intre online si offline in proprietatile WuXing, tinta campaniei nu este ‘canibalizarea’ in randul consumatorilor ci fidelizarea clientilor existenti pasionati de cultura asiatica, ce vor sa profite de discount sub forma de cadou, produsele fiind deja cunoscute de ei. Obiectivul campaniei este vanzarea gamelor din meniu, cresterea fanilor si ‘buzz-ul’ in randul consumatorilor pentru cresterea brand awareness-ului.

Odata cu startul campaniei am inceput folosirea noilor instrumente online menite sa eficientizeze investitia in marketingul online: Remarketing prin Google Adwords, Goals de la Facebook, A/B Testing in Email Marketing si Linkedin Advertising, recent facut public in limba romana. De abia asteptam sa vedem ce se intampla 🙂