Thailanda, una dintre cele mai vizitate destinații turistice din lume e reprezentată în România de biroul ‘Tourism Authority of Thailand’ care a lansat în 2016 competiția ‘The Thailand Race’ , cooperând pentru implementarea acesteia cu agenția digitală Craft Interactive.

Totul a început în primăvara 2016 cu o discuție la cafea, unde TAT (reprezentanța Autorității pentru Turism a Thailandei) a venit cu o idee genială: organizarea unei competiții similare cu Amazing Race, o competiție în mai multe etape în timpul căreia două echipe (una din România, celalată din Bulgaria) să se angajeze într-o cursă inedită pe teritoriul Thailandei. Ideea a fost preluată de noi, am desenat-o și executat-o împreună cu echipa de la Underweb, planificând strategia digitală pentru implicarea a cât mai mulți doritori de călătorii în platforma online. Pe lângă obiectivul clar de gestiune a competiției online, obiectivul principal a fost transformarea campaniei în platforma de brand awareness a Thailandei, în anul 2016 pentru România și Bulgaria.

thethailandrace1

Competiția “The Thailand Race”  a fost lansată oficial pe 5 Septembrie, cu ocazia unei ‘tabere’ la munte organizate de TAT pentru mai mulți bloggeri de travel și jurnaliști. Competiția a avut 3 etape: în prima etapă doritorii s-au putut înscrie extrem de simplu de pe orice dispozitiv web sau mobile. După faza înscrierilor, primii 10 clasați au intrat într-o rundă de jurizare al cărei câștigător a participat alături de binecunoscutul Cabral Ibacka în cursa finală din Thailanda. Același lucru s-a întâmplat și în Bulgaria, unde Dimiter Todorov (cunoscut bloger bulgar de travel) a însoțit câștigătoarea din Bulgaria.

Rezultatele jurizării au fost făcute publice în prezența reprezentanților Ambasadei Thailandei la București, precum și a echipei Qatar Airways, partener oficial al TAT pentru competiție. Evenimentul la care au fost invitați toți cei implicați în The Thailand Race, s-a desfășurat la Muzeul Bucureștiului- Casa Filipescu-Cesianu într-o atmosferă relaxată, condimentată cu preparate tradiționale thailandeze, fotografii din diferite zone ale Thailandei și multe zâmbete.

14500545_10157473373725524_6917366113679017169_o1

Cele 2 echipe

S-au întâlnit pe 23 Octombrie în Bangkok, au primit o suma de bani și o hartă cu un traseu predefinit și au pornit în cursă timp de 7 zile pentru a colecționa puncte, fiind urmăriți online pe www.thethailandrace.com.

thethailandrace2

România a câștigat!

Mihai Jurca a fost cel care l-a însoțit pe Cabral și a câștigat o excursie de lux în 2017 în Tărâmul Zâmbetelor, cum e supranumită Thailanda. Cursa în sine a fost un câștig, cei 4 competitori parcurgând insule văzute în filme, sate inedite, culturi fascinante și experiențe unice în viață, conform informărilor făcute de echipe direct online, aproape în timp real, pe platforma thethailandrace.com.

koh-11

Marketingul online

Am monitorizat activitatea digitală, blogerii români și bulgari au susținut competiția producând într-o lună un engagement online de 53.000 de vizite, 154.000 de vizualizări pe platformă și 104 oameni au solicitat înscrierea în prima etapă din competiție. Majoritatea traficului a fost obținut din București, Sofia și Bangkok, peste 40.000 de oameni au interacționat în rețelele sociale, s-au produs mii de share-uri și zeci de mii de view-uri în Youtube în canalele proprii ale competitorilor, integrate în platformă.

Declarăm

Încheiată o campanie online de succes, felicităm participanții & câștigătorii și mulțumim Reprezentanței Tourism Authoriy of Thailand la București pentru oportunitatea de a coopera în realizarea acestui frumos proiect digital.