Thailanda, prin ‘Tourism Authority of Thailand’ cu sprijinul Qatar Airwais a pornit competițiaThe Thailand Race – cursa pentru Thailanda prin care echipe din România și Bulgaria vor participa în Bankok în cursa finală pentru marele premiu.
Mecanica competiției “The Thailand Race” e compusă din 3 etapte, se poate înscrie oricine, extrem de simplu, de pe orice dispozitiv web sau mobil, pentru a merge alături de Cabral Ibacka în cursa finală spre Thailanda.
În prima etapă: înregistrezi un video prin care încerci să convingi juriul de ce vrei să câștigi competiția și îți faci cont online înregistrând video-ul și datele tale, până pe 30 Septembrie.
În a doua etapă: Strângi cât mai multe like-uri și share-uri promovându-ți pagina de pe thetheilandrace.com, ca să ajungi în top 10 competitori cu șanse de a merge în Thailanda. Pe 5 Octombrie Juriul va anunța câștigătorul/câștigătoarea care se va duce în Bankok alături de Cabral.
În a treia etapă: Începe partea distractivă. În 22 Octombrie echipele din România și Bulgaria se vor întâlni simultan în Bankok, vor primi o suma de bani și o hartă pentru a colecționa puncte în cele mai interesante obiective din Thailanda, pe un traseu predefinit timp de 7 zile, fiind urmăriți online pe www.thethailandrace.com. Echipa câștigătoare care se va întoarce la Bankok cu cele mai multe puncte se va bucura de marele premiu, excursia vieții în Thailanda 2017.
Agentia Craft Interactive a fost desemnată pentru acest proiect digital, oferind consultanță, design, implementarea mecanicii și promovarea campaniei pentru Thailanda, prin servicii de design, UX, management de proiect, SEO, email marketing și producția web în parteneriat cu Underweb.