Transformarea digitală nu este un beneficiu, este o necesitate. În ziua de astăzi, populația întregului glob face cumpărături în moduri neimaginate până acum, reunind experiența de cumpărături în online cu cea din offline. Este mai important ca niciodată să gândești o strategie de marketing și să îți întâlnești clienții acolo unde preferă să facă cumpărături și să îi pui în centrul experienței tale de marketing.
Am colectat cele mai utile instrumente, recomandări de produse și informații despre consumatori pentru a te ajuta să atingi obiectivele marketing și obiectivele afacerii tale.
Indiferent că vrei să optimizezi mixul de marketing existent sau să faci un plan pentru sezonul sărbătorilor, acest articol îți va oferi tips & tricks-urile necesare.
1. Clienții apelează la Google în fiecare zi pentru a căuta, a compara și a cumpăra
În fiecare zi, sute de milioane de oameni apelează la Google pentru a descoperi și a cumpăra ceea ce își doresc sau au nevoie.
Oamenii fac cumpărături pe Google de peste un miliard de ori pe zi.
Fii acolo pentru clienții tăi de fiecare dată când caută produsele sau serviciile oferite de tine.
Oamenii navighează online pentru a explora idei noi și pentru a ține pasul cu lucrurile care contează pentru ei. Pe măsură ce cumpărătorii navighează pe Google și YouTube, descoperă noi mărci și produse relevante pentru ei.
Pentru a descoperi noi mărci și produse care sunt relevante pentru ei, cumpărătorii:
2. Încă din stadiul de cercetare, atrage potențialii clienți către afacerea ta
Cumpărătorii caută în permanență cel mai bun produs care să le satisfacă nevoile. Înainte de a face o achiziție, ei caută informații din surse de încredere pentru a compara produsele și a-și restrânge opțiunile.
Aceștia apelează la Google pentru a afla care este cel mai bun produs din categoria sa, pentru a compara prețurile și pentru a verifica cele mai recente recenzii. Pentru o vizibilitate sporită, apelează la toate tipurile de campanii de promovare din Google Ads.
Pentru a căuta informații, a compara produse și a restrânge opțiunile, cumpărătorii:
3. Convertește clienții care doresc să cumpere
Când vine vorba de a face o achiziție, comoditatea este esențială, iar cumpărătorii cumpără de la mărci care pot oferi o experiență perfectă oriunde preferă să cumpere. Vor să poată cumpăra un produs online imediat ce îl găsesc sau să vadă ce are în stoc un magazin local.
Pentru a cumpăra produse online și a verifica stocul magazinelor, cumpărătorii:
Nu uita că este momentul să te pregătești pentru sărbători și pentru cumpărăturile de sezon.
Consumatorii încep cumpărăturile de sărbători mai devreme, poate dura câteva săptămâni sau chiar luni. Pregătește-te să crești vânzările în această perioadă de vârf pentru cumpărături online și offline. Consumatorii te așteaptă cu produse noi, promoții, livrări rapide și cumpărături făcute ușor.
Pentru o strategie digitală dar și o strategie de marketing offline, apelează la Insights. Google Analytics este prietenul cel mai bun care te poate ajuta la creșterea performanței. Fă-ți timp săptămânal să analizezi cifre, trend-uri și comportamentul clienților tăi pentru a maximiza cât se poate de mult eforturile tale de marketing.